Κάπου εκεί θα είμαι!!


Ὁ ἄνθρωπος, ὁ κόσμος καὶ ἡ ποίηση





 Ἀνάσκαψα ὅλη τη γῆ νὰ σὲ βρῶ.
Κοσκίνισα μὲς τὴν καρδιά μου τὴν ἔρημο·
ἤξερα πὼς δίχως τὸν ἄνθρωπο δὲν εἶναι πλῆρες τοῦ ἥλιου τὸ φῶς.
Ἐνῷ, τώρα, κοιτάζοντας μὲς ἀπὸ τόση διαύγεια τὸν κόσμο,
μὲς ἀπὸ σένα
- πλησιάζουν τὰ πράγματα, γίνονται εὐδιάκριτα, γίνονται διάφανα -
τώρα μπορῶ ν᾿ ἀρθρώσω τὴν τάξη του σ᾿ ἕνα μου ποίημα.
Παίρνοντας μία σελίδα
θὰ βάλω σ᾿ εὐθεῖες τὸ φῶς.

.
Ν. Βρεττάκος

Τι μπορεί να ζητάνε αυτά τα μάτια από τους μεγάλους;;;; Αγάπη, κατανοήση ή μήπως απλά ένα χωνάκι παγωτό!!!
Μάλλον όλα αυτά μαζί!!!Posted by Picasa

Μάνα μου,
πήρες το βάρος της ζωής μέσα στα χέρια σου
κι ήταν ατέλειωτα της πίκρας τα νυχτέρια σου
Παρηγοριά μου μες στις δύσκολες τις ώρες μου
με την αγάπη σου μου γλύκαινες τις μπόρες μου
Ήσουνα στήριγμα κι η πιο γλυκιά παρέα μου
η πρώτη λέξη μου,
Mάνα,
κι η τελευταία μου.
Μάνα μου,
μέσα στου κόσμου την ψευτιά δεν υποχώρησες
κι όλες τις λύπες που σου έδωσα συγχώρησες,
Mάνα μου.
Όλα σε σένα τα χρωστάω, ότι έγινα
γιατί μου έδινες κουράγιο και δεν έσβηνα,
Μάνα μου.
.

Πληροφορίες

Η φωτογραφία μου
Διαδέχονται οι μέρες μου γρήγορα η μια τους την άλλη σα να 'ναι πουλιά που κυνηγιούνται στο σούρουπο μιας ερήμου μπερδεύονται, πέφτουνε το ένα τους πάνω στο άλλο χτυπιούνται - σωριάζονται, γίνονται ένα σώμα οι μέρες μου. Σφηνώνονται μες στις Κυριακές οι Δευτέρες μπλέκονται οι μήνες καθώς τα χαρτιά της τράπουλας: Μάρτης κι αμέσως Δεκέμβρης, Αύγουστος έπειτα παγώνουν οι άκρες των χεριών μου καθώς ψηλαφώ το λαβύρινθο προσπαθώντας να βάλω μετά την Κυριακή τη Δευτέρα ή τον Απρίλη πριν απ' το Μάη. Να χωρίσω ξανά τη βδομάδα σε εικοσιτετράωρα. Nικηφόρος Βρεττάκος

Αναγνώστες

Η λίστα ιστολογίων μου

  • SYNCHRO MONSTERS - *Synchro Monsters είναι το νεότερο είδος Κάρτας «Monster». Κυκλοφόρησαν στο πρώτο Starter Deck 2008. Το χρώμα του πλαισίου της κάρτας τους είναι λευκό. Ο...
    Πριν από 16 χρόνια
  • Δεν σας ξέχασα... - ...Απλά, μερικές φορές δεν προλαβαίνουμε τα γεγονότα που τρέχουν...Είμαστε όλοι καλά.Σας ευχαριστώ που δεν με ξεχνάτε κι ας χάνομαι για τόσο καιρό.Κι εγώ σ...
    Πριν από 16 χρόνια
  • Αφιέρωμα στην ελιά - Μετά την ενότητα του μαθήματος της Γλώσσας ¨Η ελιά" οι μαθητές και μαθήτριες της Δ΄τάξης ολοκλήρωσαν τη δική τους έρευνα και μαw παρουσίασαν τις ομαδικές ...
    Πριν από 7 χρόνια